자유게시판

티로그테마를 이용해주셔서 감사합니다.

бір ақ сөз біледі - ерекше жұмбақтар жауабымен

페이지 정보

profile_image
작성자 Anne Real
댓글 0건 조회 204회 작성일 24-06-05 21:13

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бір ақ сөз біледі - ерекше жұмбақтар жауабымен [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жұмбақтар Загадки. Суретті жұмбақ Бір-ақ сөз біледі. Өз аты онысы. Соны айтып жүреді. Және жоқ қонысы. (көкек). Бейбітшілік құсы деп. Балабақшаға арналған жұмбақтар жауабымен. Көк лағым көгенде жатып семіреді. Бақшада жатыр дөңгелеп. Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям. Ортасында азығы. Ақ құман жүр жүзіп. Су бетін сүзіп. Әдеби жұмбақтар. Біледі оны жастан барлық халық. Болады қиял жетпес ол бір алып. Қосылып бір-біріне сөз қозғады. Жиырма бесі дауыссыз ым жолдады. Тоғызы шеттен келді, қабылдаңыз. Шешуін. Бір жыланды таяққа іліп алдым, Ерге қона, пайдасын біліп алдым. (Қамшы) Бірінің ізін бірі басады, Біріне жеткізбей, бірі қашады. Жұмбақтар Ызақор бұғып жатыр, Бір ақ сөз біледі, Өз аты онысы. Соны айтып жүреді және жоқ қонысы. (көкек) Талдың басында, жемі бар қасында, Там тұр. Дәмі де жоқ, түсі жоқПайдаланбас кісі жоқ.СуҚара таудай буралар,Қара бұйра шудалар.Бура жерге шөгеді,Бұлау терін төгеді.Бұлт пен жаңбыр, Күн күледі,Жер түледі.Бұл қай мезгіл?КөктемДәмі де жоқ. Ақ құман жүр жүзіп. Су бетін сүзіп. (аққу) Бес қаруы белінде Самғап жүреді көгімде. (бүркіт) Бір ақ сөз біледі, Өз аты онысы. Соны айтып жүреді және жоқ қонысы. (көкек) ***. Жұмбақ қара сөз түрінде де, өлең түрінде де, ақындық айтыс түрінде де кездеседі. Жұмбақ бейнелі суретпен айтылады. Мысалы, "Айдалада ақ отау, аузы-мұрны жоқ отау" (жұмыртқа), "Отқа жанбас. Жұмбақ қара сөз түрінде де, өлең түрінде де, ақындық айтыс түрінде де кездеседі. Жұмбақ бейнелі суретпен айтылады. Мысалы, "Айдалада ақ отау, аузы-мұрны жоқ отау" (жұмыртқа), "Отқа жанбас. Жұмбақтар шешу шапшаң ойлауды және логиканы дамытады. Қазақша жұмбақтар жинағын көріп тамашалауға. Балабақшаға арналған жұмбақтар жауабымен. Көк лағым көгенде жатып семіреді. (Қарбыз) Жасыл ала дөңгелек, Бақшада жатыр дөңгелеп. Дошкольное образование, Дошкольникам, Жұмбақтар жинағы. Жаңылтпаштар, мужчина телец недостатки мақал – мәтелдер, т. б. Сияқты ұсақ жанрлар деп атлғанымен, жұмбақтар – халық ауыз әдебиетінің күрделі бір саласы. Жұмбақтар балалардың байқағыштық, зеректік қасиетін дамытып, ақыл – ойын арттырады, акимат сарыагашского района көрген – білген нәрселердің бәріне ой жүгіртіп, өзгешелігін, ұқсастығын танып ізденушілікке үйретеді және ойды жинақы, ықшам йту шеберлігін жетілдіреді. Сондай-ақ жұмбақ баланы өз ойын жинақтап, аз сөзбен жеткізе білуге тәрбиелейді. Жұмбақ тапқырлықты, білімділікті керек етеді. Ол айналадағы өмірді тани білуге үйретеді. Асыл сөзді ақ алаңға, Түсіруден шаршаған, Мен емеспін әмәнда. Балабақшаға арналған жұмбақтар жауабымен Көк лағым көгенде жатып семіреді. (Қарбыз) Бір ақ сөз біледі, Өз аты онысы. Соны айтып жүреді және жоқ қонысы. Ақ құман жүр жүзіп. Су бетін сүзіп. (аққу) Бес қаруы белінде Самғап жүреді көгімде. (бүркіт) Бір-ақ сөз біледі, Өз аты онысы. Соны айтып жүреді және жоқ қонысы. (көкек) ***. Дошкольное образование, Дошкольникам, Жұмбақтар жинағы. Жаңылтпаштар, мақал – мәтелдер, т. б. Сияқты ұсақ жанрлар деп атлғанымен, жұмбақтар – халық ауыз әдебиетінің күрделі бір саласы. Жұмбақтар балалардың байқағыштық, зеректік қасиетін дамытып, ақыл – ойын арттырады, көрген – білген нәрселердің бәріне ой жүгіртіп, өзгешелігін, ұқсастығын танып ізденушілікке үйретеді және ойды жинақы, ықшам йту шеберлігін жетілдіреді. Сондай-ақ жұмбақ баланы өз ойын жинақтап, аз сөзбен жеткізе білуге тәрбиелейді. Жұмбақ тапқырлықты, білімділікті керек етеді. Ол айналадағы өмірді тани білуге үйретеді. Асыл сөзді ақ алаңға, Түсіруден шаршаған, Мен емеспін әмәнда. Жүргізуші жұмбақ жасырады, жауабын айту керек, сол жұмбақтың жауабын тауып айтқан соң, жауабына сәйкес мақал айту керек. Қу талақай үйірілген,Желден шүй кейірілген.ҚұйынБір хайуан елге мәшһүр таңғажайып,Жүреді кейде көп боп, кейде азайып.Барлығы көпке мәлім болса дағы,Еш адам ұстай алмас ебін тауып.ҚұйынЖұмбағым жұтылды,Ойға қарай құтылды.ҚұйынӨрге қарай құтылды,Сырына келіп қосылса,Өз өзінен құтырды.ҚұйынАшуланып бұртиды,Аузы көпіріп құтырды.Ашушаң ақымақ,Кез келгенді ұшырады.ҚұйынБір нәрсе жер мен көкті шарлап тұрған,Дамылсыз бәйіт айтып зарлап тұрған.Тамаша қылығына қарап тұрсам,Арасын жер мен. Балабақшаға арналған жұмбақтар жауабымен Көк лағым көгенде жатып семіреді. (Қарбыз) Бір ақ сөз біледі, Өз аты онысы. Соны айтып жүреді және жоқ қонысы.



талап сұлтанбеков көшпелі алтын - көшпелі алтын композициялық талдау [Читать далее...]

Сөз танитын «қалың елі, қазағы» «Алтын хакім Абай» деп ардақтаған, Абай жаңа типтегі, бүгінгі оқыту талап-тілегінен шығатын кешенді көрнекіліктер қажет. Қазақ және әлем әдебиетінің үздік шығармаларын оқу және тыңдау мүмкіндігін ұсынатын ауқымды онлайн платформа. Мұнда ұлттық әдебиетіміз мен отандық ғылымның, өнеріміз бен сан-саладағы шығармашылық өкілдеріміздің. Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесінің композициялық ерекшеліктері мен көркем тілі. Қазақ әдебиеті, 10 сынып, сабақ жоспары. 3 сабақ. ᐈ. Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесі Талап Сұлтанбеков — 1930 жылы Алматы облысының Ақсу ауданында мұғалімдер отбасында дүниеге келген қазақтың жазушысы.Алтынсарин атындағы (Мамания)орта мектебін күміс медальмен,Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін үздік бітірген.Әкесі Сұлтанбек Берсүгіров-ақын Ілияс Жансүгіровтің немере інісі. жылдары Семей облысының Абралы ауданында және Алматы облысы Қаскелең ауданында мұғалім болып еңбек еткен. жылдары Алматы облыстық (қазіргі) газетінде жауапты. Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесінің композициялық ерекшеліктері мен көркем тілі. Қазақ әдебиеті, 10. Қазақ Талап Сұлтанбеков Көшпелі алтын ғылыми-фантастикалық әңгімесінен сабақ жоспары 1-тапсырма.«Джигсо» әдісі бойынша мәтінді. Ашық сабақ Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесінің композициялық ерекшеліктері атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. ২৫ ফেব, ২০২৩ 1) білім алушылардың талдау, бағалау және шығармашылық ойлауды 3.1.2.1 қолдау арқылы жеке ақпаратты талап ететін сұрақтардың шектеулі. Т.Сұлтанбеков "Көшпелі алтын" әңгімесі. Шайтантауға сапар.Сартбаева Лена. Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімес атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесі Талап Сұлтанбеков — 1930 жылы Алматы облысының Ақсу ауданында мұғалімдер отбасында дүниеге келген қазақтың жазушысы.Алтынсарин атындағы (Мамания)орта мектебін күміс медальмен,Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін үздік бітірген.Әкесі Сұлтанбек Берсүгіров-ақын Ілияс Жансүгіровтің немере інісі. жылдары Семей облысының Абралы ауданында және Алматы облысы Қаскелең ауданында мұғалім болып еңбек еткен. жылдары Алматы облыстық (қазіргі) газетінде жауапты. Басты бет Материалдар Ашық сабақ Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесінің композициялық ерекшеліктері. Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгіме. (оқубағдарламасынасілтеме). 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау. Сабақ мақсаттары. -көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады, автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. Бағалау критерийлері. Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы. Талап Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу. Талап Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесінің тақырыбы мен идеясы» атты Презентация, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан. Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесінің образдар жүйесі. Материал жайлы қысқаша түсінік: Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесінің образдар жүйесі сабақ жоспары. Төмендегі Ашық сабақ толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Т.Сұлтанбеков «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесінің образдар жүйесі. Жанабаева Фарида Токтарбаевна. Қызылорда қаласы С.Сейфуллин атындағы №4 ІТ мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі. Белгісіз. Оқиғаның басталуы: Сәменнің "көшпелі алтынды" көруі жән ауылдағы тұжырымдар. • Оқиғаның байланысы: Сәменнің Шайтантауға бару жоспары мен дайындыңы. • Оқиғаның дамуы.

алинекс финиш купить алматы, алинекс финиш вп желтоқсан оқиғасының орын алу себебі, желтоқсан оқиғасы презентация невролог что лечит, самый лучший невропатолог алматы отзывы әке балаға сыншы эссе жазу, әке туралы мақал мәтелдер эверест тауы уикипедия, джомолунгма тауы fc jk legion, fc legion
аска страхование отзывы
ана туралы өлеңдер
ху ғ. ортасында алтын орданың орнына құрылған мемлекеттер
түс көру алтын
сколько зарабатывает мастер маникюра в месяц в казахстане

.
==============================================================

~~~~~ карта ойыны 3 әріп ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.