자유게시판

티로그테마를 이용해주셔서 감사합니다.

бітібаева әдебиетті оқыту әдістемесі кітап

페이지 정보

profile_image
작성자 Stella
댓글 0건 조회 19회 작성일 24-09-13 10:16

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=бітібаева+әдебиетті+оқыту+әдістемесі+кітап
 
 
бітібаева әдебиетті оқыту әдістемесі кітап [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Добавлен. описание отредактировано. Подробнее. Бітібаева Қанипа. Әдебиетті тереңдетіп оқыту. pdf. Раздел. Әдебиетті оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихы, әдістер жіктемесі, сабақ үдерісін жоспарлау, талдау түрлері,әдебиетті жанрлық ерекшелігіне қарай оқыту. Бітібаеваның әдебиетті оқытудағы «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясының қолданыстағы білім беру мазмұнымен үндестігі» тақырыбындағы қалалық оқуыту. Бітібаеваның әдебиетті оқытудағы инновациялық технологиялары- баланы іздемпаздыққа,өз бетімен білімін жетілдіруге, өзінің ішкі мүмкіндіктерін тануға жетелейтін озық әдістер мен. О. Бітібаеваның бұл еңбегі қазіргі кезең әдебиетін тереңдетіп оқытуға негізделген. Оның бағдарламасы, әдістемесі мен инновациялық технологиясы қоса берілген. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. Ғылымдары академиясының академигі Бітібаева Қанипа Омарғалиқызы – әдебиетті. оқытудың өрісі кең, өзгеше жүйесін қалыптастырып жүрген шын мағынасындағы. ұстаз, санаулы тұлғаларымыздың. Оқыту туралы Республикада тұңғыш оқу құралдарын, кітаптар жазды. Бұрын оқу Әдебиетті оқыту әдістемесі, Әдебиетті тереңдетіп оқыту, Абайды таныту. Мен «Әдебиетті тереңдетіп оқыту» (2000 ж), «Қазақ әдебиетін тереңдетіп оқытудың инновациялық әдістемесі мен технологиясы» атты үш кітабы (2012 ж.). Лекция №1 (1) Әдебиетті оқыту әдістемесінің тарихы. 1941 жылы Ш. Кәрібаевтың «Әдебиеттік оқу әдістемесі» (9) кітап болып басылып шықты. 1953 жылы «Бастауыш сыныптарда сыныптан тыс оқу». Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар. І қанипа бітібаева қазақ педагогикасының КӨрнекті тұЛҒасы. Қазақ әдебиетін тереңдетіп оқыту әдістемесі // Алматы, «Республикалық баспа кабинеті», 1997. – 152 бет. Оқытудың теориялық негіздері.- Алматы: Білім, 2010. 2. Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Алматы, 1997.-282 б. 3. Қазақстан Республикасының.



неге мектепке баруды армандайсыз [Читать далее...]

Неге қыздардың бәрі бірдей мектепке бармайды? Manos Antoninis. ПАРИЖ – 1995 жылы Пекинде өткен әйелдердің жағдайы. Соңғы 10 жылдың ішінде ата-аналар психолог мамандарға «Балам мектепке барғысы келмейді. Не істеймін?» сынды сұрақтарды жиі қойып жүр. Сондықтан, ата-ана уақыт тауып, белгілі бір уақыттарда мектепке баруды дағдыға айналдыруы тиіс. Үлкендер үшін ол елеусіз шаруаның бірі ғана, ал, бала үшін оның маңызы өте зор екен. АСТАНА. ҚазАқпарат Он төрт жасар Жамбыл кезінде доп қуып, асыр салып ойнап жүрген көп баланың бірі еді. Футбол десе, ішкен асын жерге қоятын жеткіншектің. Әсіресе, баланың көпшілігі ата-анасының мектепке келіп, өзінің сабағына қатысып, сыныптастарына танылуын іштей қатты қалайды екен. Көптеген елде ерте жүктілік салдарынан қыздар мектепке бара алмайды, нәтижесінде кедейшілік циклі қайталанады. 1995 жылға қарағанда 2022 жылы 15-19 жас. Ауырса да, жалақысын жоғалтудан қорқып мектепке баруы мүмкін. Осы жағдайларды ескеріп: Уақытша еңбекке жарамсыздық парағына арналған жәрдемақы мөлшерін. Amre, Ильяс Кабдырай Армандадым скачать mp3. Мектепте сабақ оқып қана қоймай, болашағымызға керек түрлі тәжірибе жинақтаймыз. Мен оқушы болғанымда. АСТАНА. ҚазАқпарат Он төрт жасар Жамбыл кезінде доп қуып, асыр салып ойнап жүрген көп баланың бірі еді. Футбол десе, ішкен асын жерге қоятын жеткіншектің. 14:56. Соңғы 10 жылдың ішінде ата-аналар психолог мамандарға «Балам мектепке барғысы келмейді. Не істеймін?» сынды сұрақтарды жиі қойып. Оқушылар неге мектептен қашады? Оқушылар неге мектептен қашады? Баланы талапқа сай киіндіру, қажетті оқу құралын қамтамасыз ету, психологиялық қолдау жүргізу қаперге алынған. Асылай да мектепке баруды. Amre, Ильяс Кабдырай Армандадым скачать mp3. Мұғалім тең – анаңа, 5 сынып қазақстан тарихы олимпиада тапсырмалары жауаптарымен Жүзі нұрлы, мейірімді. Ен мектепке гүл алып, Ерданым, ерке немерем! Осы бір сәтті қуанып, Зор бақытқа теңер ем. Сен мектепке барды деп, Қуанды қамқор аташың. Той жасады қос. Мектепте сабақ оқып қана қоймай, болашағымызға керек түрлі тәжірибе жинақтаймыз. Мен оқушы болғанымда.

20 ақпанға арналған суқұйғыш жұлдыз жорамал астрологиялық бағдарлама геокульт босанар алдында қандай дұғалар оқылады неліктен шот туралы армандайсыз жұлдыз жорамал бойынша биыл кімнің жылы? сиқыршы дмитрийді тыңдайтын уақыт позитивті таро карталары және олардың мағыналары, таро карталарының тізімі және олардың мағыналары
электрические котлы отопления 220 вольт цена
қазақстандағы жалпы ішкі өнім эссе
салтанат серкебаева - ансарым текст
ғылыми техникалық прогресс зияны
берілген ұғымдардан салт дәстүр мен әдет ғұрыпты ажыратыңыз
жыныс бездері перевод на русский

.
==============================================================

~~~~~ 5 сынып қазақстан тарихы олимпиада тапсырмалары жауаптарымен ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.