자유게시판

티로그테마를 이용해주셔서 감사합니다.

тәуелденген зат есім - тәуелденген зат есімнің сұрағын анықтаңыз

페이지 정보

profile_image
작성자 Glenda
댓글 0건 조회 6회 작성일 24-09-22 14:46

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тәуелденген зат есім - тәуелденген зат есімнің сұрағын анықтаңыз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жалқы зат есім бар сөйлемді көрсетіңіз. Тырнақшаға алынып жазылатын жалқы зат есімді анықтаңыз. Тәуелденген сөзді табыңыз. Сіңілім. Тема урока "Зат есімнің тәуелденуі" (3 класс). Начальные классы, Уроки, 3 класс, "Зат есімнің тәуелденуі" (3 сынып) Зат есім туралы білімдері кеңиді. Тапсырмалар орындап, өз ойларын дәлелдеу арқылы сыни тұрғыдан ойлауы дамиды. Тәуелденген сөздерді тауып, түбір мен. Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты: Зат есім туралы білім деңгейін көтеру тереңдету. Мемлекеттік тілге деген құрметтерін арттыру, еркін сөйлеуге үйрету. Мақсаты: Зат есімнің тәуелденуі туралы алған білімдерін пысықтау, оқушыларға грамматикалық көрсеткіштер заттың үш жаққа да, яғни маған да, саған да, оған да тәуелді екенін жете ұғындыру. Зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктері дамиды. Зат есім туралы білімдері кеңиді. Тапсырмалар орындап, өз ойларын дәлелдеу арқылы сыни тұрғыдан ойлауы дамиды. Тәуелденген сын есімді табыңыз. А) Айтарың бар ма? Мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемнің сұрағын табыңыз. Туынды зат есімді анықтаңыз. Тәуелдеулі зат есім DRAFT. 3rd grade. 1 times. Education. 100% average accuracy. an hour ago. gulmiralisher_62855. 0. Save. Edit. Edit. Тәуелдеулі зат Тәуелденген зат есімді тап. Сөз түрлері: атауыш сөздер, көмекші сөздер, одағай сөздер. Сөз таптары: Зат есім, түрлері, зат есімнің түрленуі, сөйлемдегі қызметі, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына. Зат есімнің тәуелденуі туралы мағлұмат беру. Бұл заттың атын білдіретін сөз, яғни Зат есім. Сұрақтары (оқушылар айтады). Зат есім тақырыбынан игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. Зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктері дамыту. 2. Тәуелдік жалғауларының қолданысын білу. 3. Сөздерді жекеше, көпше түрде тәуелдеу тәуелденген сөзді тауып. Түбір сөздерді тәуелденген сөздермен салыстырып оқи отырып, қай жақта тәуелденгенін ажырату. Зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктерін бекіту және есімдіктердің есім сөздердің орнына жұмсалатынын ұғындыру, атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Зат есімдерді тауып жазады. Үй тапсырмасын тексертеді. Сұрақтарға жауап береді. Тәуелденген зат есімді тауып жазады. Тапсырма орындаған оқушыны «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Қазақ тілі 3-сынып Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты: Зат есімнің тәуелденуі туралы түсінік беру Күтілетін нәтижелері: Зат есімдерді тәуелдей алады. Сөйлемнің ішінде қолдана алады. Мәтіндердің ішінен тәуелдік жалғауларды таба алады. Сабақтың. Зат есімнің тәуелденуі. Сабақтың мақсаты: 1) Тәуелдік жалғаудың мағынасын байқату, яғни заттың, қандайда бір нәрсенің біреуге тән, соның меншігі екенін білдіретін, үш жағы болатынын және. Түбір сөздерді тәуелденген сөздермен салыстырып оқи отырып, қай жақта тәуелденгенін ажырату. Зат есімнің тәуелденуі туралы түсініктерін бекіту және есімдіктердің есім сөздердің орнына жұмсалатынын ұғындыру, атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Жалпы және жалқы есімдер. Жалпы есімдер деп тілдегі әр алуан деректі және дерексіз заттар мен ұғымдарды білдіретін зат есімдер аталады. Мысалы: ағаш, ат, ас, арал, арба, бас, бала, ақыл, сана. Зат есімнің тәуелденуі Сабақтың мақсаты: Зат есім туралы білім деңгейін көтеру тереңдету. Мемлекеттік тілге деген құрметтерін арттыру, еркін сөйлеуге үйрету.



басқару іс әрекеті - басқару іс-әрекетін үйрену [Читать далее...]

Басқару әдістері басқару процесін мүлтіксіз ұйымдастыру, осы замаңғы техниканы пайдалану, еңбек пен өндірісті прогресті жолмен ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, олардың барынша тиімді болуын қамтамасыз етеді. Сонымен, әдістер-басқару қызметінің мәні және негізгі мазмұны болып табылады, өйткені басқару міндеттері солар арқылы іске асырылады. 2.Басқару ілімінде бірнеше әдістер бар: 1.Әкімшілік әдістері. Басқару іс-ірекетін сипаттай отырып, олардың бағыттылығын, мазмұнын және ұйымдастыру формасын ашып көрсету керек. Басқару іс-әрекетінің бағыттылығы басқару жүйесіне (объектіге) бағытталған (фирма, бөлім, бөлімше, компания). Мазмұны – бұл әсер ету тәсілдері мен әдістерінің спецификасы. Ұйымдастыру әрекеті – бұл нақты қалыптасқан жағдайға әсер ету. Бұл тікелей немесе жанама әсер ету болуы мүмкін. Басқару практикасында бір мезгілде бірнеше әдістерді және олардың комбинациясын қолданады. Басқару қызметі 1.басқару әсерінің мазмұнын анықтайтын, қызметтің тұтас оралымы; 2. басқару оралымының сатысына сәйкес келетін операциялар, басқару субъектісінің қызметі. Басқару. Қоғамдық еңбек пен өндіріс орындарында қызметкерлермен тіл табысып, олардың күнделікті мұқтаждықтары мен талап-тілектеріне жете мән беріп, оларға жете назар аударып отыру кәсіби іс-әрекеттегі үйлесімді қарым-қатынас пен еңбек өнімділігінің артуына ықпал етеді. Елбасының Қазақстан халқына арнаған жолдауында айтылғандай: «Ғасырдағы экономикалық және әлеуметтік ұмтылыстағы негізгі ерекше күш – адамдар, олардың ерік-жігері, табандылығы, білімі». Адамдардың қоғамдық жұмыс түрлерінде еңбек өнімділігін арттыруы, олардың шығарған өнімдеріне саналы түрде жауапкершілікпен қарауы, ең алдымен, сол ұжымда қалыптасқан әлеуметтік-психологиялық ахуал орнатуға тәуелді болып отырғандығы мәлім. Күн Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып, белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар Транзакциялық және трансформациялық көшбасшылық ‘Транзакциялық көшбасшылық кезінде көшбасшы мен соңынан ерушілер. Басқару психологиясы ғылым ретінде еңбек ұжымының іс-әрекетін басқару мәселесін әлеуметтік-психологиялық мәселелері;; басшының іс-әрекет психологиясы. Жоспарлау (іс-әрекет жоспарын құру) дегеніміз іс-әрекеттің негізгі түрлері мен тұтас іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға бағытталған шараларды анықтау. Басқару психологиясының әлеуметтік-теория-лық негіздері» атты бірінші тарауында баяндалады. Оқу құралының «Басқару іс-әрекетінің маңызы, мәні» атты екінші тарауында басқарудың қызмет түрлері қарастырылып ашылады. Жетекшінің ұйымдастыру жүйесіндегі жеке іс-әрекеті негізгі орын алатындықтан, оны зерттеу басқару іс-әрекетінің басты мәселесі болып табылады. Бұл іс-әрекетті психологиялық зерт-теудің қиындықтарын, іс-әрекет мәселесін жалпы ұйымдас-тырушылықтан бөліп көрсетуді ескеру қажет. Жетекші іс-әрекеті ұйым қызметінің барлық жақтарымен тығыз байланыста болады. Оқу іс-әрекеті, олай болса, іс-әрекеттің ерекше түрі ретінде қарастырыла алады.Ол іс-әрекеіттің субъектісі ретінде үйренушінің өзіне бағытталады — оның әлеуметтік. Қоғамдық еңбек пен өндіріс орындарында қызметкерлермен тіл табысып, олардың күнделікті мұқтаждықтары мен талап-тілектеріне жете мән беріп, оларға жете назар аударып отыру кәсіби іс-әрекеттегі үйлесімді қарым-қатынас пен еңбек өнімділігінің артуына ықпал етеді. Елбасының Қазақстан халқына арнаған жолдауында айтылғандай: «Ғасырдағы экономикалық және әлеуметтік ұмтылыстағы негізгі ерекше күш – адамдар, олардың ерік-жігері, табандылығы, білімі». Адамдардың қоғамдық жұмыс түрлерінде еңбек өнімділігін арттыруы, олардың шығарған өнімдеріне саналы түрде жауапкершілікпен қарауы, ең алдымен, сол ұжымда қалыптасқан әлеуметтік-психологиялық ахуал орнатуға тәуелді болып отырғандығы мәлім. Басқару әдістері басқару процесін мүлтіксіз ұйымдастыру, осы замаңғы техниканы пайдалану, еңбек пен өндірісті прогресті жолмен ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, олардың барынша тиімді болуын қамтамасыз етеді. Сонымен, әдістер-басқару қызметінің мәні және негізгі мазмұны болып табылады, өйткені басқару міндеттері солар арқылы іске асырылады. 2.Басқару ілімінде бірнеше әдістер бар: 1.Әкімшілік әдістері. Іс-әрекет атқарады. Олардың іс-әрекетін ақпаратты өңдеудің төрт деңгейінен тұрады. 1. ақпаратты жинау және бағалау (афференттік синтез). Түскен. Іс-әрекет – адамның дүниемен қарым-қатынас тәсілі. Іс-әрекет барысында адам табиғатты, қоршаған айналаны игеріп, шығармашылық тұрғыда өзгертеді. Басқару қызметі 1.басқару әсерінің мазмұнын анықтайтын, қызметтің тұтас оралымы; 2. басқару оралымының сатысына сәйкес келетін операциялар, басқару субъектісінің қызметі. Басқару. Басқару әдістері басқару процесін мүлтіксіз ұйымдастыру, осы замаңғы техниканы пайдалану, еңбек пен өндірісті прогресті жолмен ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, олардың барынша тиімді болуын қамтамасыз етеді. Сонымен, әдістер-басқару қызметінің мәні және негізгі мазмұны болып табылады, өйткені басқару міндеттері солар арқылы іске асырылады. 2.Басқару ілімінде бірнеше әдістер бар: 1.Әкімшілік әдістері. I.Ұйымдастырушылық іс-әрекет-бұл тиімді басқару әдістерін табу мақсатымен және адамдық факторлармен байланысты ұйымдағы адамдардың іс-әрекетінінің алдында тұрған мақсаттар мен. Басқару – бұл саналы және мақсаттылық іс-әрекеті, тек қана саналы іс-әрекет емес, оның әртүрлілігі, шешімдерін өңдеуге қатысты және оларды өмірге ұқсату.

әлеуметтану кезеңдері презентация, әлеуметтану теориясының өкілдері олардың концепциялары өлу кезеңдері, өлім түрлері презентация ауыспалы мағына сөйлемдер, тұяқ ауыспалы мағынасы volte kcell как подключить, volte activ ценность это простыми словами, фундаментальные ценности человека
эссе жазудан байқау
мәтін туралы ғылыми көзқарастар
символы независимости рк
tcl страна производитель
батыс түрік қағанаты саяси тарихы

.
==============================================================

~~~~~ қазақша әдеби кітаптар тізімі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.