자유게시판

티로그테마를 이용해주셔서 감사합니다.

көру қабілеті бұзылған балалармен жұмыс - көру қабілеті бұзылған балал…

페이지 정보

profile_image
작성자 Doris Casillas
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-10-19 21:17

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көру қабілеті бұзылған балалармен жұмыс - көру қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Дидактикалы қ ойын көру қабілеті бұзылған балалардың сенсорлық тәрбиенің нәтижелі құралы. Адамзат баласы өмірінде маңыздылығы жөнінен ерекше, ғажайып кезеннің бірі мектепке дейінгі кезең. Көру қабілеті бұзылған балалар үш топқа бөлінеді. Олар: 1-топ мүлдем көрмейтін балалар; 2-топ көру деңгейі төмен балалар;3-топ көру деңгейі функционалдық бұзылған балалар. (қыли, амблиопия)1. Көру қабілеті бұзылған балалардын психологиялық педагогикалық ерекшеліктері/А. Көшербаева, Д. Қуанышқали, З.Д. Жусупбекова//Арнайы жəне инклюзивті білім: ғылыми еңбектер жинағы. Көру қабілеті бұзылған балаларға оқу процесін қабылдау және танымдық қабілеттерінің қалыптасу қиындығы тән құбылыс, өйткені дені сау бала, мүмкіндігі шектеулі. Көру қабілеті бұзылған балалардың сенсорлық тәрбиенің нәтижелі құралдарының бірі – негізгі іс-әрекетінің бір түрі балаларды тану тәсілдеріне оқыту болып. Дұрыс ұйымдастырылған қоғамдық тәрбие, көзі көрмейтін, зағип балаларды мүмкіндігінше жастайынан жақындастырып, олардың бірлесе жұмыс істеуі. Көру қабілеті бұзылған балалармен жұмыс жасауда тифлопедагог бірлесе отырып балаларды пәндік ортамен, әлеуметтік әлеммен, табиғат әлемімен. Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс. Мақсаты: Жеке тұлғаның әлеуметтік өзіндік танымға қабілеттілігі және оның бағытталуы, қызығушылығының. Көру қабілетінің бұзылыстарын уақтылы анықтау үшін балалар офтальмологына үнемі баруыңыз керек. Көздің дамыған аурулары мектептегі үлгерімге теріс әсер етеді. Көру қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу өзінің міндеттері мен мақсаттары бойынша педагогиканың жалпы принциптерімен сәйкес келеді. Тақырыбы: Көру қабілеті бұзылған (көрмейтін және нашар көретін) оқушылармен кеңістікті бағдарлау пәні бойынша жұмыс түрлері. Материал туралы қысқаша түсінік. Көру қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы қaбілетінде бұзылыстaр бaр бaлaлaрдың психо- логиялық-педaгогикaлық ерекшеліктері. Педагогикалық жұмыс көру. Көру қабілеті бұзылған балалар, әсіресе жас балалар, өз сезімдерін түсіндіре алмайды. Ата-аналар дамуды мұқият қадағалап, баланың кез-келген шағымына назар аударуы керек. Ашып, мазмұны мен ерекшелігін балалармен логопедиялық жұмыстың бар терең көру қабілеті бұзылған. Әдебиет. 1. Қазіргі таңдағы ең өзекті мәселенің бірі көру мүмкіндегі нашар балалардың қоршаған өмірін қабылдау ерекшеліктерін анықтап, оларды әлеуметтік ортаға бейімдеп, құқығын өзімен қатарлы қалыпты балалармен тең қылып. Дидактикалы қ ойын көру қабілеті бұзылған балалардың сенсорлық тәрбиенің нәтижелі құралы. Адамзат баласы өмірінде маңыздылығы жөнінен ерекше, ғажайып кезеннің бірі мектепке дейінгі кезең. Көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар балалармен. Көру қабілеті бұзылған балалардың мінездемесі. Көру сезімі мен қабылдауының толық немесе жартылай түсіп қалуына байланысты сыртқы әсерлердің қысқаруы зейіннің дамуына кедергі жасайды.






1991 жылы бүкілхалықтық сайлаумен президентікке келген
шакарим университет
тіл халықтар достығының кепілі
работа в павлодаре сменный график
желілік интернет дүкен
дариға жүрек скачать ремикс
информатика 8 сынып 156 бет тест
как поступить в ниш 7 класс
7 континент астана какой автобус едет

.
==============================================================

~~~~~ қан тамырларының қабырғалары ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.