자유게시판

티로그테마를 이용해주셔서 감사합니다.

молекулалық биологияның зерттеу әдістері

페이지 정보

profile_image
작성자 Kerri
댓글 0건 조회 4회 작성일 24-10-27 08:53

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=молекулалық+биологияның+зерттеу+әдістері
 
 
молекулалық биологияның зерттеу әдістері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=зат+есім+тұлғасына+қарай+қалай+жіктеледі+зат+есім+сын+есім+сан+есім+етістік
 
 
зат есім тұлғасына қарай қалай жіктеледі - зат есім сын есім сан есім етістік [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=эндоплазмалық+тор+деген+не+рибосома+деген+не
 
 
эндоплазмалық тор деген не - рибосома деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=овен+айдаһар+жұлдыз+жорамал+бүгін+жұлдыз+жорамал+мінездеме
 
 
овен айдаһар жұлдыз жорамал бүгін - жұлдыз жорамал мінездеме [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=әдебиетті+оқытудың+әдіснамалық+тұғырлары
 
 
әдебиетті оқытудың әдіснамалық тұғырлары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=language+tree+workbook+1+answers+pdf+free+download
 
 
language tree workbook 1 answers pdf free download [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
сплав мембранная куртка бетке неге қал шығады, беттегі қал нені білдіреді б момышұлы өлеңдері, бауыржан момышұлы жеңіс туралыЕскі түркі тіліңдегі есімді тіркестердің қалып- тасқан түрлері және қүрамы (зат есім мен зат есім, сан мен зат есім, сын есім мен зат есім, т.б.), тіркесу. Есім негізді етістіктерге етістіктерден өзге сөз таптарынан жасалатын етістіктер жатады, олар арнаулы жұрнақтар арқылы көбінесе зат есімнен, сын есімнен, үстеулерден, еліктеуіш сөздерден, әредік одағайлардан. Өткен мақалаларымызда есім сөздерден (зат есім, сын есім, сынып сағаты 2 сынып сан есім, есімдік) жасалған есімді сөйлемдерді қарастырсақ, осы жұмысымызда «бар», «жоқ» сөздері. Зат есім деген не?етістік деген не?сан есім деген не?сын есім. Қазақ тілінде негізгі сөз таптары: Зат есім, сын есім, сан есім, есімдік, етістік, үстеу, еліктеу сөздер, шылау, одағай. Зат есімнің өте ірі, негізгі сөз. Әр сөздің өзіндік ұғымы, мағынасы болады. Мысалы, зат есім заттың атын: адам, мектеп, табиғат; сын есім заттың сынын: жақсы, биік, қара, таза, үлкен; сан есім.Рибосома түзу Рибосомалар Дөңгелек пішінді және көлемі кішкентай; Цитоплазмада немесе эндоплазмалық торда еркін орналасқан. Қызметі: Нәруыз түзу (синтез) Эндоплазмалық тор. Рибосомада синтезделген ақуыз малекулалары эндоплазмалық тордың қуысына түсіп, ол арқылы ақуыз малекуласын жасушаның қажетті жеріне тасиды. Негізгі бездік. Эндоплазмалық тор бұл барлық эукариотты жасушаларда болатын мембраналық жасуша органелласы. Бұл күрделі жүйе жалпы жануарлар жасушасындағы мембраналардың жартысынан көбін алады. Мембраналар үздіксіз элемент. Эндоплазмалық тор (цитоплазмалық тор): дәншелі (гранулалы) және дәншесіз (агранулалы) эндоплазмалық тор болып екіге бөлінеді. Жасушаның бөлінуіне қатысу. Цитоплазма органойдтары: эндоплазмалық тор,гольджи жиынтығы,лизосомалар. 20 қазан. Сабақтың тақырыбы: 5 слайд. Цитоплазма жасушаның органойдтары орналасқан. Эндоплазмалық тордың мембранасында орналасқан рибосомдар (түйіршікті эндоплазмалық тор) сыртқа (экспортка) шығатын ақуыздарды синтездеуде басты қызмет атқарады. Мысалы, қарын асты. Түйіршікті эндоплазмалық тор: құрылымы. Бұл органелла танк жүйесі, көпіршіктері және канальцы болып табылады. Оның қабырғалары bilipidnoy мембрана тұрады. қуысының ені 20 нм бірнеше мкм дейін. Оқушы өз беттерімен көркем туындыны оқытуға, талдауға баулу, әдебиет тарихы, сыны, әдебиеттік ғылымнан білім беру, ақын-жазушы стилі, тілі, әдеби әдістер туралы үйрету. Распечатать. Аннотации: Мақалада жоғары оқу орындарында қазіргі таңдағы ұлттық әдебиетті зерттеу мен оқытудың әдіснамалық мәселелері қарастырылған. Кеңестік дәуірден келе жатқан, бүгінгі талаптарға. Дамытудың әдіснамалық тұғырлары мен қағидалары Крысько бойынша оқытудың әдістемелік жүйесін белгілі бір оқу жағдайында ең тиімді әдісті таңдаудың. Педагогиканың әдіснамалық тұғырлары. Педагогикалық психологиялық теорияларды Психологиялық-педагогикалық әдіснамалық ақппарат, әдебиет көздерімен. Оқытудың иновациялық әдісі бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиетті зерттей отырып, біз ӘС оқытудың интербелсенді моделін жасадық, біздің ойымызша, қазіргі. 3-билет Әдебиетті оқыту пәнінің өзіндік ерекшеліктері мен ұстанымдары туралы ойыңызды айтыңыз. Әдебиетті оқыту әдістемесі көптеген әдеби материалдардың ауқымдылығымен, тікелей адамның таным түсінігін. Әдебиетті оқыту әдістемесінің мақсаты – қазақ әдебиеті пәнінен берілетін білімді ғылыми-теориялық жағынан қаруландыру. Оқушының шығарманы.

математикалық жарыс 4 сынып
әке мен бала әңгімесінің тәрбиелік мәні

.
==============================================================

~~~~~ сынып сағаты 2 сынып ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.